domingo, 20 de enero de 2008

Revetla de Sant Sebastià

Ahir va ser la revetla de Sant Sebastià, i enguany prometia, ja que finalment es va confirmar el rumor de què el ball de bot seria a la Plaça Major. Finalment aquesta notícia es va descafeinar un poquet quan vàrem saber dues coses: que enguany només tocaria Música Nostra enlloc dels quatre grups d'altres anys, i a més la cosa començaria tirant a tardet. Però bé, no cada dia es pot ballar a la Plaça Major, o sigui que encara pintava bé.

El cas és que finalment la cosa tampoc no va ser com per tirar cohets... En primer lloc, em vaig confondre d'hora i, encara que jo tenia entès que fins les 01:00h no començaria Música Nostra, es veu que van començar bastant abans, i a les 0:00h ja feia estona que tocaven, o sigui que just vaig poder ballar un parell de cançons. A més d'això, hi havia tal quantitat de gent a la plaça que es feia complicat això de ballar.

En qualsevol cas, sí que van haver coses dignes de menció, com la bullanguera final, que va ser espectacular tant pel ritme frenètic de gent com pel nivellasso dels que hi participaren. Realment va ser una passada, però també fa que un sigui més conscient del que li queda encara per aprendre per tal de fer aquestes filigranes... Bé, qui ho sap, tenint en compte que l'any passat a Sant Sebastià només ballava boleros (i ben senzillets), potser l'any que ve m'atreviré a sortir a sa bullanguera i tot...

No hay comentarios: